A Papua-Guinea es construeixen cases a dalt dels arbres; a Suècia, algunes cases cobreixen les teulades amb herba per protegir-se del fred; a lÀfrica les cases estan fetes de terra. Per tot el món, les cases són realment sorprenents Els homes de Cromanyó viuen en tendes fetes amb pells o en coves. ...
Col·lecció :97002.DIVULGACION Y REFERE, DIVULGACION
A Papua-Guinea es construeixen cases a dalt dels arbres; a Suècia, algunes cases cobreixen les teulades amb herba per protegir-se del fred; a lÀfrica les cases estan fetes de terra. Per tot el món, les cases són realment sorprenents Els homes de Cromanyó viuen en tendes fetes amb pells o en coves. Salimenten de les fruites que recullen, pesquen i cacen animals, dels quals aprofitaran les seves pells com a vestits i els seus ossos per a fabricar armes...i joies.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.