Aquesta obra es va estrenar al Teatre Català de la Comèdia (avui Poliorama), el 15 de juny de 1938, el mateix any de la seva publicació. Des de la perspectiva històrica, La fam es considera una de les millors peces de teatre català estrenades durant la Guerra i la Revolució de 1936-1939. En l'escena...
Aquesta obra es va estrenar al Teatre Català de la Comèdia (avui Poliorama), el 15 de juny de 1938, el mateix any de la seva publicació. Des de la perspectiva històrica, La fam es considera una de les millors peces de teatre català estrenades durant la Guerra i la Revolució de 1936-1939. En l'escena del trienni, és una de les poques que reflecteix la revolució com a matèria artística i experiència humana.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.