PRESENTACIÓ DE "EIXAMPLANT L'ESQUERDA" de JOSEP COSTA
Josep Costa, actual vicepresident del Parlament de Catalunya, ha escrit el llibre "Eixamplant l'esquerda. Hi guanyarà la independència" (ed. Comanegra) i ens acompanyarà el proper dijous 17 de setembre, a les 19 h. per presentar-lo. L'acte es farà a la nostra llibreria. A causa del control d'aforament exigit pels protocols sanitaris, cal fer reserva prèvia al tel. 938733882 o a adaura@parcir.com . Us hi esperem.
NOTA IMPORTANT: Per motius relacionats amb els protocols sanitaris derivats de la Covid-19 l'aforament és limitat. Cal reservar prèviament a: adaura@parcir.com ; tel. 938733882
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.