PER QUE CATALUNYA ES COM¿Per què Montserrat té la forma que té? ¿Per què hi ha estanys a les valls més altes dels Pirineus? ¿Per què el vi del Priorat té unes característiques particulars?... totes aquest...9788429750508TORT JOAN
EDICIONS 62
miércoles, 1 de mayo de 2002
INVASIO SUBTIL ALTRES CONEn aquest recull, Calders s’endinsa en les formes literàries avantguardistes alhora que fa patent la seva coneixença de la millor tradició de contistes del país. Satiritza l’obceca...9788429751154CALDERS PERE
EDICIONS 62
miércoles, 1 de mayo de 2002
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.